#مسافر_پارت_161
حالم خیلی خراب بود....آخه مگه یه آدم چقد تحمل سختی داره؟
یه سی دی برداشتم...روش نوشته بود...مجید خراطها
گذاشتم و صدای آهنگو زیاد کردم:
بلاتکلیفم و دلسرد فقط فکری به حالم کن
اگر یک لحظه بد بودم ازم بگذر حلالم کن
♫♫♫
حالم خراب بود...دستمو زدم به پیشونیم و گذشته مو مرور کردم:
♫♫♫
تو هر اوضاع و احوالی فقط خوبی بهت کردم
توی سختی و دلتنگی کجا دیدی ولت کردم؟
دلت خواسته ازم رد شی، نمیخوام حبس من باشی
واسه دونستن قدرم باید یه قدری تنها شی
تو این تنهاییا فعلا بهونت رو میگیرم
تا تکلیفم بشه روشن دیگه واست نمیمیرم
♫♫♫
-اولش مادر و پدرم
♫♫♫
دیگه بعد تو میدونم که قلبم سرد و متروکه
حالا حتی دل سادم به رفتار تو مشکوکه
به چشمای خودم شاید، به تو که شک نمیکردم
سر لجبازیم باشه دیگه دورت نمیگردم
♫♫♫
-ازدواج با آرتان
♫♫♫
واسه تو مثل من شاید توی دنیا فراوونه
ولی هیشکی شبیه من مگه قدرت رو میدونه؟
دیگه حرفی نزن با من، نذار بد تر بشه حالم
دارم میمیرم و از این که تنها نیستی خوشحالم
♫♫♫
-تحمل رفتارش ...گم شدنش...بزرگ کردن آنیکا به تنهایی
♫♫♫
کی گفته چون ولم کردی من از دست تو دلگیرم؟
نباشی من نمیتونم، منم بعد تو میمیرم
دل سرد تو هم آخر منو راضی به مرگم کرد
ولی هرجا برم میگم، فلانی رفت و ترکم کرد
هنوزم گوشه ی قلبم تو تنها فرد محبوبی
میتونم حس کنم از دور که هرجایی گلم خوبی
تو دوسم داری میدونم، یه روز دست تو رو میشه
میدونم رابطتت با من یه روزی زیر و رو میشه
♫♫♫
-خیانتش...
romangram.com | @romangram_com